Promocje
Karmelowa spódniczka Panchali
Karmelowa spódniczka Panchali
129,00 zł 51,60 zł
Szare denimowe szorty z przetarciami Reva
Szare denimowe szorty z przetarciami Reva
149,00 zł 104,30 zł
szt.
Bari - liliowa sukienka z  falbanką
Bari - liliowa sukienka z falbanką
119,00 zł 89,25 zł
Bari - letnia sukienka z falbanką
Bari - letnia sukienka z falbanką
119,00 zł 59,50 zł
Reva- krótkie jeansowe szorty
Reva- krótkie jeansowe szorty
149,00 zł 104,30 zł
Hannah - bluzka z dekoltem w serek
Hannah - bluzka z dekoltem w serek
119,00 zł 101,15 zł
Ołówkowa sukienka Karishma
Ołówkowa sukienka Karishma
109,00 zł 81,75 zł
Carline - czarna sukienka maxi
Carline - czarna sukienka maxi
109,00 zł 70,85 zł
szt.
Sable- gorsetowa bluzka z bufiastymi rękawami
Sable- gorsetowa bluzka z bufiastymi rękawami
89,00 zł 53,40 zł
szt.
Katia - sukienka maxi na cienkich ramiączkach
Katia - sukienka maxi na cienkich ramiączkach
129,00 zł 77,40 zł
szt.
Hannah - bluzka na ramiączkach
Hannah - bluzka na ramiączkach
119,00 zł 101,15 zł
Spódniczka w grochy Poppy
Spódniczka w grochy Poppy
109,00 zł 70,85 zł
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera aby być na bieżąco ze wszystkimi nowościami oraz promocjami.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli

A) jesteś konsumentem

lub

B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez formularz elektroniczny znajdujący się na dole tej strony lub wiadomość e-mail przesłaną na adres: popatu@popatu.pl

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:

POPATU - SYMLOG Sp. z o o.

ul.Wspólna Droga 6C, 05-850 Jawczyce 

jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie paczki ze zwracanym towarem. Jeśli po zwróceniu części lub wszystkich produktów z zamówienia, łączna kwota zakupu spadnie poniżej kwoty uprawniającej do darmowej dostawy, opłata za wysyłkę będzie potrącana z kwoty zwracanej kupującemu.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za Twoją wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu Cię przez nas o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Ponadto:

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych do nas za pobraniem lub paczkomatami.
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania przekraczającego podstawowe zapoznanie z produktem jak np. poplamienie, ślady makijażu, mechaniczne uszkodzenie, brak oryginalnego zamocowania metki, zerwanie lub uszkodzenie plomby zabezpieczającej, wszelkich środków zapachowych (perfumy, dezodoranty, środki piorące itp.).
  • W przypadku gdy klient zauważył na zakupionym produkcje wady fabryczne lub innego rodzaju uszkodzenia (zabrudzenia, przetarcia ect), jest zobowiązany niezwłocznie tj w przeciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki poinformować o tym sprzedawcę  oraz przesłać materiał zdjęciowy obrazujący defekty, pod rygorem nie uznania zwrotu towaru z tego tytułu. 

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

Jeśli jesteś konsumentem, w przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: popatu@popatu.pl lub drogą pocztową na adres

POPATU ul. Plac Bankowy 2, 00-095 Warszawa

 

Wadliwy towar należy wysłać na adres:

POPATU - SYMLOG Sp. z o.o. 

ul.Wspólna Droga 6C, 05-850 Jawczyce

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki z reklamowanym towarem.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium